SlowLog

Recepten, Restaurants en Recensies. Ter verdediging van het recht op genieten van goed eten en drinken.

maandag, mei 30, 2005

Restaurant: Pink Lemon (Den Bosch)

Pink Lemon doet mij denken aan DIT. Dit ligt overigens 50 meter verder dan Pink Lemon dus ik vermoed dat het niet van dezelfde eigenaar is maar dat de eigenaar van Dit wel goed gekeken heeft naar het concept van Pink Lemon. Maar dat terzijde.

Pink Lemon is een alternatief eettentje. Je kunt er salades eten of tapassen. Niet bijster origineel (ook niet qua kaart) maar alles heeft een hoog alto gehalte...

Creatieve menukaarten, creatieve bediening, creatieve inrichting maar het eten is te gewoon. Gefrituurde inktivisringen uit de vriezer prikkelde mijn antiperisaltiek weer behoorlijk nadat ik één keer teveel gummie-inktvis bij Dit naar binnen heb gewerkt. De huisrosé is zoet (dit is de droge variant overigens dus ik wil er niet aan denken hoe zoet de zoete smaakt) en de prijs is niet alternatief. Ik betaalde 50 euro voor 2 personen wat tapassen. Geen aanrader.

Volgende keer ga ik het een keer bij de linkerburen proberen van Pink Lemon. De borden die voorbij kwamen zagen er goed uit!