SlowLog

Recepten, Restaurants en Recensies. Ter verdediging van het recht op genieten van goed eten en drinken.

zondag, juni 05, 2005

Recensie: Nathalie

Tsja, ik zat nog te twijfelen. Zou ik een stukje schrijven met als titel: Restaurant of Recensie? We hebben heerlijk gegeten bij Nathalie en Myrko. Een Franse schoonzus is een culinaire aanwinst in de familie. Ik leer er elke keer weer van.

Wat hebben we gegeten:
Vooraf een torentje van appel, artisjok en foi gras met een rode portsaus. Heerlijk met een witte Portugese wijn.
Als hoofdgerecht een gegrilde slibtong met spekjes met een groente van courgette met geitenkaas. Heerlijk!
Uiteraard verscheen vervolgens de Franse kaas. En wat voor kaas. 6 heerlijke soorten kaas die prima op temperatuur waren. Als afsluiter kregen we een taartje van verse aardbeien van de koude grond met een cremant de bourgogne. En toen ging het lichtje uit...

Nathalie: merci, c'etait tres, tres bon. (semettre sur son trante e un?) Nou ja, je schrijft het anders geloof ik maar je begrijpt wat ik bedoel!