SlowLog

Recepten, Restaurants en Recensies. Ter verdediging van het recht op genieten van goed eten en drinken.

donderdag, juni 16, 2005

Recensie: Domaine Saint Martin Rosé

Jawel, met zo'n heerlijk weekend voor de deur knallen we natuurlijk een lekker flesje rosé open. Aangezien de kwaliteit van de meeste rosé's aan de lage kant is wordt het een kwestie van goed zoeken en veel proeven!

De Taval bij de Gall en Gall is een prima optie volgens Bas maar die heb ik zelf nog niet kunnen keuren dus ik vertrouw in deze op de smaak van Bas.

De HEMA heeft tot mijn verbazing echter een rosé zusje van de nimmer overtroffen Domaine Saint Martin. (Volgens de Nicolaas Klei in De Supermarktwijngids een omfietswijn met de maximale sterren) En dat lijkt op een buitenkansje zeker als ik de prijs van 4 eurootjes meeneem. Dus: dit weekend massaal naar de HEMA en de Gall en Gall en ik hoor maandag graag welke de Rosé-contest heeft gewonnen. Cheers!

www.HEMA.nl
www.Gall&Gall.nl