SlowLog

Recepten, Restaurants en Recensies. Ter verdediging van het recht op genieten van goed eten en drinken.

dinsdag, november 08, 2005

Recensie: Broodje kaas


Ik heb op het moment even geen tijd voor meer dan een broodje kaas.
Hmmm, blaadje rucola ertussen? Tomaatje? Dat broodje opleuken zou moeten kunnen denk ik.
En dat in een tijd dat er veel nieuws is. Oud Sluis weer op de nummer 1 in 'Lekker' en dan volgende week de Franse sterrenslag. Er zijn veel upcoming eettentjes die het absoluut gaan maken de komende jaren. De gevestigde orde krijgt het zwaar!

Maar goed. Komende zaterdag eerst even koken voor 6 personen. Gangetje of 4 met wat kaas en zoet na. Ik zal de recepten publiceren. Ik heb al een zeer bijzondere kaas op de kop getikt. Grand Cru die 2 jaar in Kerkdriel onder bijzondere omstandigheden opgelegen heeft. En dat met een fijn glaasje port ... ik kan niet wachten tot het zaterdag is.